Old pictures

2010-11-25 @ 11:56:18
Kul att ni ändån kollar in trots att jag inte har orkat skriva något här ))
Är iaf tillbaka i Båstad & va faktiskt i skolan today, har håla nu eller rättare sagt är sjukskriven från idrotten på grund av mitt ben & mina älskade skruvar ;/ Har tänkt mig att börja plugga men hamnade här istället. Märkte att jag gör allt annat förutom att plugga ;s
Ganska chill kväll hade man igår med karina, det är nog det enda som jag har saknat när jag var hemma i Hbg. Blev dessutom sjukt glad när jag såg skylten madeby; Karina på dörren där det stod "Välkommen hem" :$
Annars är dt väl ganska ok här ;d förutom att det har snöat, mysigt när man är inomhus men sen tänker man tvärtom när man är ute och står på snön ;)

Satt o kollade genom min gamla data där jag hitta ganska sjuka bilder samt gamla minnen, här får ni några Suddiga bilder från förra eller förföra året ;)
Så snäll är jag mot mina vänner.. på bilden: Gera,Jag,Slava,Karina & Bic ;)

I mitten - I believe I can fly :$
Slava,Bic, Jag,Karina, Alona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0