snösnösnö

2010-12-18 @ 14:13:26
Har inte uppdaterat på några dagar & sjukt att folk fortfarande kollar in .. ))

Veckan har bara flugit iväg & nu är det jullov! :D
3 veckors ledighet samt start på ett helt nytt år med en ny skola, vilket känns bra men jag kommer sakna BPG sjukt mycket, bra skola med bra lärare hittar man inte varje dag. Men jag kan tyvärr inte pendla så långt varje dag & bo där är ingen bra idee heller, finns inget man kan göra än o bara sitta home..

Har iaf flyttat tbx till Helsingborg & nu är det bara städningen som är kvar i lägenheten sedan lämnar man båstad...
Igår (Fredag) var det sista dagen för mig på BPG, vilken blev ganska misslyckad med massa inställda tåg som gjorde att jag o karina fick vänta i nästan 2 timmar tills ett tåg kom & det blev en lååång promenad från stationen till skolan i den kylan.. men sen blev det bättre & ännu bättre med 2 prov -.- .
Kvällen blev hellre inte som vi hade tänkt oss med det är jag glad för, istället för klubben Pascha som hade massa fjortisar utanför blev det annat med två sjuka polacker. :)
Peace (y)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0