16/11-2011

2011-11-16 @ 16:23:45
Bara för min söta roomiiie Josefine aka. Sofie satt och skrev ngt kul på blogg.se kom jag på att jag fortfarande har en EGEN blogg här med. Satt och läste genom den precis.. inte så många inlägg men lätt många minnen.
Som vanligt gör jag allt förutom att plugga.. inget nytt eller?

Ja.. vart ska man börja? halva tvåan har gått.. 22 skoldagar kvar till Jullovet! Snacka om att tiden flyger iväg. I år vet jag inte vart mina fötter tar mig på jullovet, men som det ser ut nu så lär det inte bli lika kul som förra året i Lettland. Aj får väl göra det bästa av situationen. Inte länge kvar tills jag flyttar till Stockholm.. & ja jag lever i drömmar !
Russian girls.
Inflytnings fest hos Valentina..
Turkiet 2011
Laröd md alona.
Birthday .. ?
VODKA ?
let´s go !
SUUSHII + sötaste kusiiiin !
utsikt från huset..
nu orkar jag inte mer.. min Dostojevskij väntar på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0