Давай приколимся..

2010-12-09 @ 11:52:59
Donnerstag
Har faktiskt tack vare bloggen lärt mig veckodagar på tyska (y) som jag hade prov på i förigår, gick väl sådär bra? ganska enkelt var det men ett mvg kan jag bara drömma om eftersom jag som vanligt började plugga kvällen innan provet. Har dessutom inte haft tid för datan alls vilket är ganska nytt för mig!!

Bilderna kommer inte förrän nästa vecka eftersom min kamera är i hbg & min över gulliga kompis har inte heller sin sladd till kameran här.. Men så är det när man bor på två olika ställen :)
Lussevaka på söndag, någon som ska hitta på något speciellt ?
Själv ska man hitta på något med Karina eftersom det är vår 2.2 års bästavänskap´s dag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0