hey baby nanana ;)

2010-12-22 @ 12:13:21
Känns så onödigt att åka buss i 4 h sammanlagt bara för att lämna ett par nycklar, vilket jag tyvärr fick göra igår.
Var iaf sista gången för mig som jag var uppe i lägenheten, vilket känns både bra och dåligt, kommer sakna det enormt mycket men klarar som sagt inte av att bo i en så liten stad som Båstad.
Så igår gick min dag ut på att sitta på tåget/bussen i flera h , efter dt hade jag inte ork att gå ut någonstans i den kylan. Istället var jag lite duktig hemma och äntligen lyckades packa upp alla väskor :D Samt gjorde om lite i mitt rum så det ser större ut.. trots att rummet är sjukt litet :S

Har även börjat läsa en bok, vilket är inte alls likt mig. Men hade inte klarat av att sitta på bussen i 4 h om jag inte hade något att göra. Så det fick bli en bok av Paulo Coelho som heter Alkemisten. Bra bok men hade varit ännu bättre om den var på ryska eftersom det är en sån bok man ska fatta o inte bara läsa genom för att ha läst den, dessutom så tänker jag fortfarande på Ryska vilket är svårt för mig att läsa en sådan bok på ett annat språk..
Bild brist; så det får bli en bild på hemgjord äpple smak till Bacardi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0