Ты не верь слезам..

2010-12-23 @ 22:28:05
Jullovet blev inte som jag hade tänkt mig att det skulle bli, får väl sitta kvar i Swe i år med :( . Men hittar säkert på massa kul ändå trots den "ryska" kylan där ute som folk klagar på..
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket men ändå hunnit med mycket.. låter konstigt men så är det. Har också hunnit med en runda på väla, ganska kul o se alla springa runt som galningar bara för att köpa julklappar..Är iaf för engångs skull glad att jag har jul den 7 januari, vilket betyder att jag slipper trängas med 500 andra i en och samma butik som e kanske lika liten som ett vanligt vardagsrum .. ;d
Har dessutom gjort Sushi idag, lyckades få dem både fina& goda, nu när jag har köpt bambu matta :)
Är inte nolife´r precis som fotar allt jag gör, så får bli en gammal bild sen Båstad då jag och Karina gjorde Sushi tillsammans. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0