Любовь как дым,сегодня есть а завтра мы не курим

2010-12-06 @ 22:47:57


Hellooo, Måndag igen.. alltså är jag i Båstad, vilket jag för engångs skull är glad för. Dagen började segt med packning & resa hit, men sen blev det bättre och bättre med hjälp av min sjuka kompis Karina.. Har även bakat lussekatter vilket jag aldrig har pallat förr, (är för lat ). Som vanligt när både jag och hon är i köket händer det massa dumma grejer från "vattenkrig" till deg-fight bilder kommer imorgon om trollet har sladd med sig.
Har också kommit fram till att inte byta skola- ganska sent nu & dessutom har jag lyx som bor 1 minut från skolan (y) vilket är en fördel i regn&kyla :D
Som sagt bilder kommer imorgon.
Kvällens låt: Bob Marley- no woman no cry

Godnatt gottfolk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0