3 days left!

2011-02-12 @ 17:09:44

Som ni redan märker så är jag verkligen ingen blogg människa trots att jag ibland kan sitta vid datan i flera timmar... Men då har jag viktigare saker än blogg.se att göra..
Blir iaf glad att jag har så många nolifare som fortfarande går in på bloggen trots att den står och ruttnar :D Och speciellt för er som följer min blogg vill jag berätta, att jag lever livet!! vilket ni också borde göra! :)
Hbg city
Och snart åker jag till RIGA!!!!
Guldvärd..
Suddig bild från båten till Riga... (y)
Någon mer som har varit på kryssning med Tallink? eller överhuvudtaget i Riga?

Мы уже не вместе. Мы не общаемся. И мне абсолютно неинтересно "как ты" да "что ты". 

Но когда я случайно захожу на твою страницу и вижу сообщения типа: <Ава супер, красавчик =*>, или банальное <Привет. Как дела?> 

То у меня сразу невольно выскакивает: "Хуле ты тут забыла, сука?!"
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0