nolifee.

2010-11-19 @ 16:14:51
Då har man skaffat blogg,undra hur länge jag kommer orka med den..men iaf
Har funderat ganska länge på att skaffa det med min bästa vän-Karina men vi har inte haft tid, eller rättare sagt vi är för lata. Så nu när jag är sjuk och har allmänt tråkigt har jag lyckats fixa det själv.
Händer inte så mycket här, är i Helsingborg just nu. Som många redan vet så har jag flyttat till Båstad för tillfället eller ja, maybe i tre år framåt , har riktigt inte bestämt mig än.. berättar om Båstad & hur jag hamnade där någon annan gång.
här är iaf en bild sen sommar då jag var i Lettland på new wave. / seeeyaa,
http://www.youtube.com/watch?v=VYaygLi1Qd0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0